دندانپزشکی لیزری کودکان
نوشته شده توسط : دکتر فدرا یوسف پور
دندانپزشکی لیزری کودکان یکی از روش های نوین در درمان دندان ها می باشد در دندانپزشکی لیزری در درمان عصب کشی و جراحی بهترین نتایج را به دنبال خواهد داشت
 

دندانپزشکی لیزری کودکان یکی از روش های نوین در درمان دندان ها می باشد در دندانپزشکی لیزری در درمان عصب کشی و جراحی بهترین نتایج را به دنبال خواهد داشت. دندانپزشکی لیزری می تواند بدون انجام بی حسی و با استفاده از ژل های بی حسی درمان دندانپزشکی را صورت دهید. دندانپزشکی لیزری سبب می گردد تا ذهنیت بهتری از دندانپزشک کودکان و اطفال به وجود آید. امروزه این روش دچار پیشرفت زیادی گردیده است که موجب ایجاد خصایص و ویژگی های جدیدی در این روش درمان شده است. 
دندانپزشکی لیزری کودکان تحولی را در درمان دندانپزشکی به وجود آورده است و این روش توانسته است با در اختیار گذاشتن درمانی تاثیر گذار و فاقد درد نظر بیماران و کودکان و همچنین دندانپزشکان را جلب کند.

 

کاربرد دندانپزشکی لیزری کودکان

استفاده از دندانپزشکی لیزری کودکان دارای مزیت هایی همچون دقت بالا، کارایی بیشتر، راحتی کار، دوران بهبود سریع تر ... می باشد به همین دلیل دارای کاربرد فراوانی در دندانپزشکی کودکان می باشد که شامل موارد زیر می باشد.
درمان تومورهای دهانی
ترمیم دندان ها با استفاده از لیزر
سفید کردن دندان ها
تشخیص و درمان پوسیدگی
رفع حساسیت دندانی
جراحی های بافت نرم
درمان ریشه و عصب کشی





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: